Prace trwają

Na razie cicho na moim blogu ale ogólnie rzecz biorąc prace szybciej czy wolniej posuwają się do przodu, a mowa tutaj o robionym przeze mnie GUI do libGDX`a. Na inne rzeczy nie mam na razie czasu, więc dopiero jak coś sensownego uda mi się wykodzić to podzielę się swoim projektem:)

Jeśli kogoś by interesowała tematyka prac to zapraszam poniżej:

 GUI - czyli graficzny interfejs zacząłem przygotowywać z potrzeby uzyskania prostego i wygodnego w użytkowaniu interfejsu. Do libGDX można się spotkać z TWL ale jak na moje standardy jest on zbyt rozbudowany i przy tym dosyć czasochłonny. Alternatyw innych nie widzę, więc stworzę swoją wersję do zastosowań uniwersalnych(moduł pierwszy) które będę rozszerzał modułami wyspecjalizowanymi już do konkretnych zadań przy konkretnych projektach ale pewnie do zastosowania przy szerszym zakresie.

Samą obsługę i przykłady zastosowania podam już przy wypuszczeniu bety, teraz mogę powiedzieć że z godnie z zamierzaniami SilverGUI(obecna nazwa tworzonego przeze mnie interfejsu użytkownika) będzie dzielić się na 2 podstawowe klasy: Window i Layer.
Klasa Layer to w tym wypadku raczej przykładowa nazwa ponieważ będzie dziedziczyć ona z klasy Window - która to będzie naszym właściwym engine do zarządzania kontrolkami. Niemniej w klasie Layer będziemy tworzyć nasze komponenty i poprzez tą klasę się do nich odwoływać.
Layer będzie dzielić się na 2 podstawowe metody wywoływane w funkcji Redner() naszej klasy gry:
- Draw() - tylko rysuje nasze menu
- Render() - rysuje i odświeża nasze menu

Na razie wykonane zostały 2 kontrolki:
Button - zwyczajny przycisk
Select Button - przycisk wywoływujący grupę przycisków